Belangrijke informatie:
Lees hier de maatregelen als gevolg van COVID-19 virus ter ondersteuning van alle salons
in Nederland die werken met de Professionele Producten Divisie van L’Oréal.

Meer informatie
Terug naar overzicht

Redken staat voor inspiratie, fashion en innovatie. Geïnspireerd door New York City, de muses en het getalenteerde netwerk van salon professionals. Ontdek fashion via de creaties van het internationale top team Guido Palau, Redken’s Global Creative Director en Josh Wood, Global Color Creative Director. Beiden onmisbaar bij de fashion shows van ‘s werelds grootste modehuizen. Ervaar innovatie door de geavanceerde producten en exclusieve salon services.

Redken is opgericht in 1960 door de Amerikaanse actrice Paula Kent en haar kapper Jheri Redding. De oorspronkelijke principes van dit Redken duo zijn nog steeds gebaseerd op uitgebreid scheikundig onderzoek en het ondersteunen van de expertises van de salon professionals. Redken ondersteunt salon professionals hun doelen te bereiken door middel van innovatieve producten en een ongeëvenaard educatie programma, onder het unieke credo van ‘learn better, earn better, live best’.

Redken biedt een compleet assortiment van kleuring, haircare en styling. Redken’s kleuring staat bekend om de iconische range Shades EQ; de demi-permanente kleuring perfect voor het tonen van haar met ongekende fanbase op social media. Haircare van Redken is nog steeds gebaseerd op de drie principes waarmee oprichtster Paula Kent de kapperswereld heeft gerevolutioneerd en bieden oplossingen voor elk haartype. Redken styling is onmisbaar bij de fashion shows van grote modehuizen maar wordt ook terug-gevonden in de badkamers van vrouwen over de hele wereld.

In 1967 introduceerde Redken één van de eerste professionele verzor¬gingslijnen voor mannen. In 2019 werd Redken Brews gelanceerd; een complete grooming range met haircare, styling, kleuring én skincare.