Lees hier de maatregelen als gevolg van COVID-19 virus ter ondersteuning van alle salons in Nederland die werken met de Professionele Producten Divisie van L’Oréal.

Close

#SAMENSTERKER

#WECAREFORYOU

Beste relatie,

 

De maatregelen die het kabinet afgelopen zaterdag heeft aangekondigd zijn opnieuw ingrijpend voor onze branche en voor u als ondernemer. Wij staan voor u klaar en zullen er alles aan doen om u zo goed mogelijk te ondersteunen en u en uw teams zo goed mogelijk door deze moeilijke tijd heen te helpen. Graag delen wij met u de initiatieven waarvan u tot 14 januari gebruik van kan maken.

 

  • Betalingstermijn:

 

De betalingstermijn van de facturen voor alle salons in Nederland wordt verlengd met 60 dagen. Dit geldt voor alle onbetaalde, niet vervallen facturen met een uiterste betaaldatum die valt na 18 december 2021.

 

  • Educatie:

 

Voor digitale educatie verwijzen we u door naar ACCESS. Hier vindt u een actueel aanbod van e-learnings en video’s van haarstylisten wereldwijd én uit Nederland. Van alle individuele merken ontvangt u zo spoedig mogelijk een overzicht met webinars tijdens de lockdown periode. Daarnaast wijzen we u graag op twee extra educatie initiatieven:

 

  • Voor uw inspiratie maken wij graag de speciale content van het Digitale LAB event 2021 gratis voor u beschikbaar. Wij hopen dat de verschillende hairshows van alle artists uw medewerkers een creatieve boost kunnen geven (zie de directe link per show rechts terug);

 

  • Om de ontwikkeling van uw medewerkers te stimuleren, kunt u gebruik maken van de Persoonlijk Ontwikkelings Plan (POP) methode. Om u hierbij te helpen hebben we verschillende materialen ontwikkeld die u begin januari ontvangt via uw Educator.

 

  • Click en Collect:

 

Zoals in de persconferentie werd aangeven is Click en Collect een mogelijkheid voor onze branche. Indien u interesse heeft in het opzetten van een eigen webshop om uw consumenten te bereiken dan ondersteunen wij u daarbij. L’Oréal is een partnership aangegaan met Shopitag. Hiermee kunt u op een eenvoudige manier en in korte tijd een platform bouwen om uw klanten te voorzien van retailproducten of giftcards tijdens en na de lockdown. De eerste maand bieden wij u gratis aan. Meer informatie ontvangt u via uw business partner of u kunt een mail sturen naar [email protected].


Als één L’Oréal familie staan we voor u klaar. Namens de teams van L’Oréal Professionnel, Redken, Matrix, Kérastase, Biolage, Shu Uemura: we zijn er voor u deze moeilijke periode. Samen komen we hier doorheen!

 

Ik wens u ondanks alles in ieder geval een gezonde Kerst toe en spreek de hoop uit voor een jaar 2022 zonder verdere lock-downs voor onze prachtige branche.

 

Met warme groet,

Bram Timmer

 

 

 
 
Belangrijke Rijksoverheid informatie over de maatregelen:



    • Voor vragen kunt u terecht bij beroepsorganisatie  ANKO.

 

    • Het laatste overzicht met de corona maatregelen vind u op de site van de RIJKSOVERHEID.

     

    • De laatste informatie m.b.t. contactberoepen vindt u hier HIER.

    We raden u te allen tijde aan om verdere instructies van het Rijksoverheid en RIVM op te volgen.




Klik op de naam van de artist voor de directe link naar de hairshows: